dimarts, 13 de març del 2018

Traïció viciosa

Les teves mentides em consumeixen, amb cada alenada em cremo
Com m’havia pogut creure que la veritat era als teus ulls
La meva vida ara és caos i la teva llengua, cau en desgracia
Aixeca’t d’aquest malson, no la tornaré a estimar

Les meves nits ara són plenes d’agonia, igual que la teva fragància sura a l’aire
I una pluja salada cau als meus llavis
Prego a Déu no sucumbir altra vegada,
Em desperto encadenat amb aquestes manilles arrencant la meva carn
i la sang que supura d’aquestes ferides és negra com la nit

Ara compto enganys, ella diu que no vàrem tenir passat
Les seves paraules xiulen a les oïdes i calen a la meva columna
Ara, tal com es genera la ira, temo que el control se m’escapi
Sento que la closca que em sostenia, s’esquerda i desapareix.

I pluja salada cau als meus llavis, prego a Déu no sucumbir altra vegada.

Em desperto encadenat amb aquestes manilles arrencant la meva carn
I la sang que en supura de les ferides és negra com la nit
Les teves mentides em consumeixen, amb cada alenada em cremo
I ara el passat que allà s’hauria de quedar, em persegueix cada nit

Fred fins als ossos, la teva llengua busca la meva carn
I les teves mentides alimenten una traïció viciosa
Arrossegant-me pel terra, ella segueix sent qui millor em coneix
I les seves mentides alimenten una traïció viciosa.



Vicious betrayal - All That Remains
Traducció al català per
Miquel Florido Díaz - 13/3/2018
Traició viciosa

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari! :D