dilluns, 12 de febrer del 2018

Llàgrimes negres



Quan estic en aquest estat d’ànim,
Desitjaria ser cec
A vegades la vida se’m fa més llarga que el dolor
Sento el poder de la meva pena
La mort seria un bon alleugeriment
Tots els secrets que oculto, moririen amb mi

La depressió és la meva única amiga
Aquesta tortura mai acabarà
Permet-me seguir somniant en el cel
Segueixo plorant en somnis
Escoltes els meus crits sense fi?
Quan m’esvaeixo, m’esvaeixo.

Aquest fluid a la galta,
em drena i em torno dèbil
El meu cor està desolat, fred.

Sang negra
Llàgrimes negres

Llàgrimes negres
Llàgrimes negres

La vida és com una massacre
Tinc un deute amb mi mateix però no puc pagar
Aviat, quan el truco tot el dia, lluny
Mai he notat el que tu en dius culpabilitat
La meva pena destruirà el món que he construït

Aquest fluid a la galta,
em drena i em torno dèbil
El meu cor està desolat, fred.

Sang negra
Llàgrimes negres

Llàgrimes negres
Llàgrimes negres

Llàgrimes negres
Llàgrimes negres




Black tears – Heaven Shall Burn
Miquel Florido Díaz 12/02/2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari! :D