dijous, 15 de febrer del 2018

Per sempre a les teves mans



 Sé que puc mantenir el cap ben amunt
Sense oblidar per on puc caure
Segueixo trobant el perquè i una raó
Aquest conflicte em segueix omplint 
Verí de desconfiança dins meu
No sóc l’home que busques
Mira dins meu

Creu en mi de la mateixa forma que vaig creure en tu
Sé que podríem haver-ho fet junts
Creu en mi, com he cregut en tu
El meu cor estaria per sempre a les teves mans

Com segueixo enyorant el febrer
Ara, aquest es converteix en el moment
de tots els nostres errors
Segueixo trobant el perquè i una raó
Aquest conflicte em segueix omplint 
Verí de desconfiança dins meu
No sóc l’home que busques
Mira dins meu

Creu en mi de la mateixa forma que vaig creure en tu
Sé que podríem haver-ho fet junts
Creu en mi, com he cregut en tu
El meu cor estaria per sempre a les teves mans

Creu en mi de la mateixa forma que vaig creure en tu
Sé que podríem haver-ho fet junts
Creu en mi, com he cregut en tu
El meu cor estaria per sempre a les teves mans

Per sempre a les teves mans



All that Remains - Forever in your hands
Traducció al català per
Miquel Florido Díaz
15/02/2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari! :D